Четвер, 09.05.2024, 20:08
Вітаю Вас Гість | RSS

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Виховна робота

      Виховна робота у Вугледарському НВК здійснюється відповідно Закону України "Про освіту", який наголошує, що основною метою освіти є формування всебічно розвиненої людини як вищої цінності суспільства.
      Виховна система школи спрямована на створення умов для самореалізації особистості учня в різних видах творчої праці, задоволенню її потреб та інтересів,духовне становлення особистості учня. Взаємодія з учнями здійснюється на основі особистісно-орієнтованого підходу, чому сприяє вивчення індивідуальних особливостей і якостей дитини. Узагальнена інформація про учнів зводиться в соціальні паспорта класів.Класні керівники проводять виховні бесіди з учнями, з батьками на зборах щодо правил внутрішнього розпорядку в НВК, ведуть записи у щоденниках про дотримання дисципліни.
      Актив учнівського самоврядування "Лідер" при підведенні підсумків участі в загальношкільному конкурсі "Кращий серед нас" враховує виконання Правил внутрішнього розпорядку.
      Відвідування учнями навчальних занять постійно контролюється активом учнівського самоврядування "Лідер", класними керівниками, соціально-психологічною службою, адміністрацією НВК.
      За останні роки зростає число правопорушень та злочинності серед неповнолітніх. В НВК існує рада профілактики, до складу якої входять заступники директора, педагог-організатор, соціальний педагог, психолог, член батьківського комітету, представник учнівського самоврядування. Рада працює за планом, надає соціальну допомогу. Засідання проводяться щомісячно.
Для покращення результативності роботи в Вугледарському НВК запрошуються працівники міського управління юстиції, відділу в справах неповнолітніх, відділу в справах сім'ї та молоді.

      Робота з соціальної адаптації учнів - один із напрямків, що сприяє становлення особистості учня.
      Робота з соціальної адаптації ведеться планово. В класних колективах проводяться організаційні класні години, де аналізується виконання правил Статуту та внутрішнього розпорядку. В річний план включені заходи щодо соціальної адаптації учнів. Для підлітків впроваджено факультативи щодо соціальної адаптації учнів, психологічні тренінги,ведеться індивідуальна робота з учнями, учителями, батьками.
      Психологічна служба використовує різноманітні методики в роботі з учнями, учителями та батьками. Це методики Т.А. Нежнової, Б.В. Гутмана, В.І. Ковалевського, Л.М. Ковальової, А.В. Фурмана, Л.М. Балабкіної.
      За результатами психодіагностики виділяється "група особливої уваги", з якою проводиться корекційно-розвиваюча робота:
      1. Уроки розвитку. "З малої стежини твій шлях до вершини" з курсу "Основи психологічної готовності життя".
      2. Психологічна підтримка учнів "групи особливої уваги".

      За результатами психодіагностики  в 10 класі виділяється "група особливої уваги", з якою проводиться корекційно-розвиваюча робота:
-    психологічна підтримка;
-    факультативний курс розвиваючих занять;
-    тренінг особистісного зростання;
-    індивідуальне      та      групове      консультування      за      результатами діагностування і за особистими проблемами.

      Формування ініціативної, здатної прийняти свідомі рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до управління шкільними справами через участь в органах учнівського самоврядування.Учнівське самоврядування забезпечує комплексний виховний вплив на учнів шляхом їх залучення до усвідомленої й систематичної участі у вирішенні важливих питань життя та школи.  В НВК створена дитяча організація"Лідер".
      "Лідер" – це добровільне об'єднання учнів. Мета організації: зробити шкільне життя змістовним, радісним, цікавішим, бажання діяти разом. Найдорожче для членів "Лідера": свобода, думки, особистість.
Учнівське самоврядування організовано на загальношкільному та класному рівнях.
      Загальношкільний орган учнівського самоврядування обирається щорічно на початку навчального року.
      У дитячій організації "Лідер" створені відділи:
-    освітній;
-    інформаційний;
-    культурно-масовий;
-    дисциплінарний;
-    спорту і праці.
Суверенітет організації "Лідер" розповсюджується на всю територію НВК.
      Учень, його життя, здоров'я, гідність – є найвищою цінністю.
      Суспільне життя дитячої організації "Лідер" будується на принципах добровільності, демократичності та рівняння.
Учнівське самоврядування сприяє навчальній та творчій діяльності учнів, формує особистість з глибокою усвідомленою громадянською позицією, залучає учнів до вирішення важливих питань життя класу та школи.
      Діяльність учнівського самоврядування спрямована на підвищення якості навчання, зміцнення свідомої дисципліни, реалізацію вимог режиму роботи на розвиток ініціативи та творчої самодіяльності учнів, реалізацію їхніх прав та обов'язків. В школі розроблено положення про вибори Президента шкільної організації "Лідер", права та обов’язки Президента. Кожен кандидат у Президенти пише резюме, звернення та програму кандидата.
      Цінність учнівського самоврядування в НВК полягає в тому, що учні глибоко і всебічно проникають у сутність своїх прав та обов'язків.Діяльність дітей – творча. Творчість передбачає створення нового, оригінального.
      14 жовтня 2005 року в день Українського козацтва, в школі створено об'єднання учнів початкових класів "Козачата", в яке об'єдналися 7 козацьких загонів.
      Майже кожен учень Вугледарського НВК бере участь у виховних заходах, які проводяться школою.
      Виховна робота планується на 1 навчальний рік, робиться аналіз роботи за минулий рік. План виховної роботи  затверджується педагогічною радою. Виховні заходи проводяться згідно з виховним планом.
Щорічно учні школи стають учасниками місячника "Увага! Діти – на дорозі!", "Створи добро", правових знань, безпеки життєдіяльності. В рамках цих місячників проводились зустрічі з працівниками правоохоронних органів, юстиції, державної автоінспекції, працівниками міської лікарні, благодійні заходи, круглі столи.
Велике значення надається військово-патріотичному вихованню. Проводяться тематичні екскурсії в шкільний історико-краєзнавчий музей. Школа приймала участь в обласних акціях:
-    "Пам'ятники розповідають";
-    "Живий голос ветерана";
-    "Пам'ятники очима дітей".
      Учні школи стали учасниками обласної історико-краєзнавчої конференції "Південно-Східна Україна. зі стародавності в ХХІ століття", обласної гри "Майбутній воїн".
      8 вересня та 9 травня організуються екскурсії на Савур-Могилу, де учні школи залучаються до обласних заходів.
Великий інтерес у школярів визиває традиційне шкільне свято "Знай наших" – шанування талановитої, обдарованої учнівської молоді, в якому приймають участь всі творчі колективи міста.
Команда НВК двічі була переможцем місцевого конкурсу команд з правил дорожнього руху і приймали участь в зональному турі у м. Волноваха та м. Маріуполі.
      Протягом всього року проводиться робота по утвердженню принципів загальнолюдської моралі: правди, любові, справедливості, патріотизму, доброти, працелюбності та інших доброчинностей.
Проводяться класні години, години спілкування.
Значно покращилась робота екологічного напряму, яка покликана забезпечити учнів науковими знаннями про взаємозв'язок природи і суспільства. Були організовані конкурси плакатів "Природа – наша матінка", екологічні капусники, виставки композицій з квітів, ярмарок "Дари осені", мітинг пам'яті "Земле рідна, понівечена скрипка моя".
      Учні школи беруть найактивнішу участь у всіх виховних заходах, що проводяться міським відділом освіти та відділом культури.
Великий інтерес у учнів визивають:
-    свято військово-патріотичної пісні;
-    конкурс "Міс-школи";
-    свято Миколая;
-       тематичні дискотеки;
-       поетичні вітальні;
-       спортивні змагання "Кощацькі розваги";
-    новорічні ранки та вечори.

     

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz